Стратегія “Kingdom Rush”

Вступ

Сюжету як такого в “Kingdom Rush” немає: з певним інтервалом часу на вас нападають монстри, а вам потрібно будувати споруди і відбивати їх, щоб ті не пройшли в тил. Монстри бувають різні: всілякі павуки (великі і малі), нежить, некроманти, кажани, скелети і так далі. Укріплення, до слова, будуються за монети, які ви отримуєте від смерті монстрів.

Графіка в грі дуже яскрава, мультяшна і барвиста. Всілякі монстрики біжать по доріжках, а ви захищаєтесь від них всіма можливими способами.

Ваші персонажі вигукують пафосні фразочки (на зразок “For the King”), а вороги взагалі можуть насміхатися. Той же останній бос в основній кампанії обіцяє подивитися, з якого тіста ви зроблені, або ж всіляко критикуватиме вашу розстановку, говорячи, що це все одно не спрацює. На мене, як не дивно, це справляло зовсім протилежне враження, оскільки останню битву я пройшов відразу, тобто не довелося її перегравати. Хоча за весь час кампанії якусь одну чи дві місії я, все-таки, провалив. Потім проходив повторно.

Всі монстри, до слова, зроблені доволі симпатично. Вмирають вони теж по-різному, що додає грі певного різноманіття. Особливо якщо проходити місію в десятий раз, то, вочевидь, на розчленування ви також звертатимете увагу.

Картинка, музика і озвучення — відмінні. Про це я вже частково згадував. В деяких іграх мені часто хочеться виключити звук, а от в “Kingdom Rush” такого бажання явно не було.

Геймплей

Як вже було сказано, сюжету як такого в грі практично немає. Але він, за великим рахунком, і не потрібен. Найбільшу цікавість викликає сам ігровий процес, персонажі, ваш герой, монстри, місії, апгрейди, прокачування скілів, в тому числі споруд і укріплень.

Вежі. Всього є чотири типи веж - казарми для солдатів, лучники, маги і гноми, які послуговуються артилерійською гарматою. Кожна з веж має чотири апгрейда, а на останньому рівні покращення можна вибирати спеціалізацію. Наприклад, бараки перетворюються в орден паладинів (сильний захист, лікування, святий щит), або в лігво варварів (навпаки - слабкий захист, сильна атака, метальні сокири). Залежно від карти і виду монстрів, можуть знадобитися обидва варіанти.

Перші місії доволі легкі, пройдете їх швидко, далі буде трохи цікавіше. Особливо коли прокачаєте здібності, зробите апгрейд будівель. Наприклад, вежа чаклунів перетворює монстрів на овечок (не дуже ефективно), і викликає кам'яних големів для захисту (потужно). Я, до речі, майже завжди послуговуюсь фіолетовими магічними вежами, про них розповім наприкінці.

Навички гравця. Не спорудами єдиними ви будете захищатись від набігів печенігів монстрів. У вас є дві можливості, які можна використовувати з певним інтервалом часу: метеоритний дощ і виклик підкріплення. Спочатку користі від них небагато, але там і монстри слабенькі. Після останнього апгрейду метеоритний дощ поливає не тільки окремо виділену зону, але всю карту, а підкріплення - це пара легіонерів-воїнів, які метають списи.

Дуже раджу ці два скіли прокачувати максимально. Метеоритний дощ буде дуже часто вас виручати, особливо під час останніх хвиль атак, коли від нашестя монстрів розбігатимуться очі, і їх буде практично неможливо зупинити.

До слова, ви також можете купити і викликати дирижабль (в грі ця штука має забавну назву Fat Boy), який бомбить всіх монстрів на карті, але на нього доведеться витратити зароблені кристали, які періодично випадають з монстрів.

Парочка бравих вояк-легіонерів також матиме неабияке значення під час останніх місій. Своєчасне їх застосування — це, фактично, ціна перемоги.

Дерево апгрейдів

Третій елемент захисту - герої. У версії для PC 11 чемпіонів відкриваються в міру проходження, у версії ж для мобільних пристроїв майже всіх героїв пропонують купувати. Я до речі, пройшов всю основну кампанію без героя. Не хвалюсь, просто звернув на це увагу вже тоді, коли почав проходити додаткові рівні гри. А вони значно складніші.

Загалом, геймплей, як і сама гра, викликає тільки найпозитивніші враження — симпатична графіка і монстри, добре продумані і збалансовані стилі гри, цікаві карти і місії. Інколи треба добре подумати, як правильно вибудувати лінію захисту, які будівлі апгрейдити, щоб не програти партію. Все це приходить з практикою. Ваш головний герой, до речі, може переміщатися по всій карті, так що його теж, за потреби, можна застосовувати. Крім того, він вміє воскрешатись, майте на увазі.

Висновок

Відмінна іграшка. Легка, цікава, захоплива, майже ідеально збалансована. Місії недовгі (десь по 20 хвилин), монстри симпатичні, набігають регулярно, тільки й встигай від них відбиватись. Словом, дуже сподобалось. Треба буде спробувати щось подібне. Благо, ігор жанру tower defence є чимало.

P.S. Ну і насамкінець декілька порад для проходження гри.

Моя стратегія, загалом, виглядає наступним чином. Герой-варвар, в допомогу якому постійно викликається підкріплення у вигляді двох легіонерів, все решта - фіолетові магічні вежі (Arcane Towers). Спочатку купую їм дезінтегруючий промінь, а потім телепорт, який відкидає монстрів назад. Телепорт, до речі, особливо знадобиться під час останніх хвиль набігів, коли монстрів назбирається надзвичайно багато. При потребі застосовуйте метеоритний дощ, або викликайте дирижабль, якщо вже геть не зможете дати ради.

Щодо бараків з воїнами, то я їх майже не будую, хіба на початку, щоб трохи стримати монстрів і розбудуватись, а потім замінюю їх на фіолетові вежі.

Лучники, на мій погляд, слабенькі. Хіба на початкових місіях можна пробувати. Мушкетери завдають кращий damage, але мені більше до вподоби магія.

Ви можете пробувати свої варіанти. Думаю, у вас все вийде.

***

Лінки по темі:

Офіційний сайт Ця гра в App Store Ця гра в Google Play

Читайте також:

“Адвенчура Granny Smith” "Платформер Leo's Fortune" "Головоломка Limbo"


20.03.2018 | 163 | Коментарі (0)

Поділитись

Сторінки


Найпопулярніше (Top-10)
Реклама
Лічильники
(c) Всі права застережено, 2018